top of page

Ceník - účetnictví

     Minimální odměna kterou si účtujeme za naše služby:

     

    50,- Kč      za každou zaúčtovanou účetní položku, zejména přijatou a vydanou fakturu, pokladní doklad,

                         Interní účetní doklad a řádek bankovního výpisu, atd..

      500,- Kč     za každé zpracováni mzdové agendy jednoho zaměstnance vykonávajícího práci pro klienta na základě pracovní smlouvy;

      300,- Kč     za každé zpracováni mzdové agendy jednoho zaměstnance vykonávajícího práci pro klienta na základě dohody

                           o pracovní činnosti;

      300,- Kč     za každé zpracování mzdové agendy jednoho zaměstnance vykonávajícího práci pro Klienta

                           na základě dohody o provedení práce;

    5 500,- Kč     za každé zpracování daňového přiznání k dani z příjmu Klienta;

    1 500,- Kč     za každé zpracováni daňového přiznáni k silniční dani;

    5 000,- Kč     za každé zpracováni daňového přiznání k dani z nemovitostí;

    6 000,- Kč      1/12 roční fakturace minimálně 5 000,- za každé zpracování účetní závěrky, i mimořádné;

    1 100,- Kč     za každou hodinu poskytování poradenství a konzultací;

   

    6 000,- Kč    Měsíčně je naše minimální cena za vedení účetnictví.

     

-     klient  a účetní se mohou dohodnout na smluvní odměně za plněni účetní(ho) poskytnutého klientovi paušální formou, v tom případě je                                 minimální plnění uvedené ve smlouvě o vedení účetnictví za každý měsíc, v případě že objem plněni účetní(ho) poskytnutého klientovi                                 výrazně převyšuje paušální cenu, použije se pro výpočet odměny účetního 25,-Kč za každou zaúčtovanou účetní položku případně se                                 dodatkem stanoví nová výše měsíční paušální platby minimální výše je 6000,- Kč

                 

Zastupování před úřady

      1 100,- Kč    za každou hodinu poskytování poradenství a konzultací;

-     hotové výdaje za využití dopravních prostředků a technických pomůcek a doplňkového příslušenství po odsouhlasení klientem.

-     klient  a účetní se mohou dohodnout na smluvní odměně za plněni účetní(ho) poskytnutého klientovi

-     předem odsouhlasené výdaje třetích stran které budou zahrnuty v procesu a jsou smluvně odměněný za plněni poskytnuté klientovi

 

Daňové poradenství - po dohodě s daňovým poradcem.

      2 500,- Kč    za každou hodinu poskytování poradenství a konzultací. Po Individuální poradě s poradcem.

-     hotové výdaje za využití dopravních prostředků a technických pomůcek a doplňkového příslušenství po odsouhlasení klientem.

-     klient  a účetní se mohou dohodnout na smluvní odměně za plněni účetní(ho) poskytnutého klientovi

-     předem odsouhlasené výdaje třetích stran dle náročnosti a ceníku konkrétní více služby

 

Účetní poradenství

      1 100,- Kč    za každou hodinu poskytování poradenství a konzultací;

-     hotové výdaje za využití dopravních prostředků a technických pomůcek a doplňkového příslušenství po odsouhlasení klientem.

-     klient  a účetní se mohou dohodnout na smluvní odměně za plněni účetní(ho) poskytnutého klientovi

-     předem odsouhlasené výdaje třetích stran dle náročnosti a ceníku konkrétní více služby

Platební podmínky

- všechny částky uvedené v této Smlouvě jsou uvedeny bez DPH

- odměna bude vyúčtována vždy společně za každý kalendářní měsíc

- odměna Je splatná vždy 25. dne ode dne vystavení dokladu

- odměnu je vždy splatná bankovním převodem na bankovní účet Účetní/ho, číslo účtu 2901129812/2010                                        IBAN:CZ1720100000002901129812, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX, vedený u Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, 117 21 Praha 1

bottom of page